28.12.2016

Tymczasem zamiast życzeń -



Tak się złożyło, że w wigilijny poranek Dwójka dostała ostrą reprymendę.
Obraziła się spektakularnie, trzasnęła drzwiami swojego pokoju; skąd za chwilę wychynęła, żeby udać się z Jarecką na ostatnie przed Świętami zakupy (foch fochem, ale lepiej nie ryzykować bycia zastawionym do jakiejś roboty).
 - Ho ho - skomentowali chórem Rodzice Jareccy - jak w Wigilię tak cały rok! Teraz - wieszczyli Dwójce - cały rok będziesz dostawała łupu cupu!

O czym Jarecka z Dwójką rozmawiały jadąc do sklepu z grubsza wiadomo.*

- ...i oczywiście wiesz, że to co ci dziadkowie powiedzieli, że jak w Wigilię tak cały rok to tylko takie powiedzenie, i nijak się ma do rzeczywistości? Pan Bóg codziennie daje nam całkiem nowy dzień...
- Wiem - wstrzeliła się Dwójka - tak jak mówiła Ania**: JUTRO JEST ZAWSZE CZYSTE.







*Oto trudność blogera. Coraz częściej wypada nabrać wody w usta.
**z Zielonego Wzgórza :)

10 komentarzy:

  1. Jutro jest zawsze czyste - Dziękuję Jareckiej i Dwójce oraz Ani** za to przypomnienie.Właśnie pogrążałam się w beznadziei, że ja już nigdy....Serdecznie ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIgdy? Jeszcze jest JUTRO!
      Czego życzę z całego serca :)

      Usuń
  2. Tylko niech nam snieznobiala biel Jarecka zahekluje w tecze.
    Codziennie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ta Ania mówiła :) taka złota myśl przyda się wielu osobom - jestem tego pewna :)
    pozdrawiam,
    Marzena
    ps. w samiuśką Wigilię otrzymałam "?" no i miałam cudny prezent po choinkę - jak oprawię i powieszę to się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że zdążyli przed Swiętami! Szczerze mówiąc już nie miałam na to nadziei. Czekam na fotę!
      I wybacz brak słowa pisanego w tubie, choć krótkiego, ale to mogłoby jeszcze opóźnić wysyłkę ;)

      Usuń
  4. Mam nieodparte wrażenie, że wchodzimy w to bieluchne jutro niczym ubłocony słoń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dziewczę jeszcze o tym nie wie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te dziewczęce fochy :)

    P.S.Dziękuję za ten cytat... warto o nim pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, hasło na makatkę. Ciekawe, że Tak to zdanie utkwiło Dwoje. Mnie umknęło.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...